Poskytovatel služeb pro provozovnu na adrese Řipská 702/28, Praha 3, 13000:

BeTu Rehab s.r.o.
IČ: 22156569
Sídlo: Jičínská 226/17, Žižkov (Praha 3), 130 00 Praha
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze spisová značka C 411439/MSPH
E-mail: info@betu.cz
Tel.: +420 603 929 959
(dále jen „Poskytovatel“)


I. Úvodní ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“), vzájemná práva a povinnosti mezi Poskytovatelem a fyzickou osobou – klientem (dále jen „Klient“) při poskytování služeb fyzioterapie a souvisejících služeb (dále jen „Služby“).
  2. Poskytovatel je provozovatelem nestátního zdravotnického zařízení ve smyslu zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách.
  3. Tyto VOP jsou nedílnou součástí smlouvy o poskytování služeb uzavřené mezi Poskytovatelem a Klientem.

II. Rezervace a poskytování Služeb

  1. K uzavření smlouvy o poskytování Služby dochází vytvořením rezervace prostřednictvím on-line systému, telefonicky, e-mailem nebo osobně, a jejím potvrzením ze strany Poskytovatele.
  2. Klient je povinen při rezervaci uvést pravdivé a aktuální kontaktní údaje. Poskytovatel nenese odpovědnost za důsledky způsobené uvedením nesprávných údajů.
  3. Služby jsou poskytovány ve sjednaném termínu a místě, které je uvedeno v potvrzení rezervace.

III. Úhrada ceny Služby

  1. Ceny Služeb jsou vždy uvedeny na webových stránkách Poskytovatele, případně sděleny při rezervaci nebo na místě.
  2. Úhrada může být provedena v hotovosti, platební kartou, převodem, prostřednictvím benefitních programů, případně jiným způsobem dle dohody.
  3. V případě využití dárkových poukazů nebo zvýhodněných balíčků platí, že jejich platnost je jeden kalendářní rok od zakoupení, není-li uvedeno jinak.


IV. Storno podmínky a smluvní pokuty

  1. Klient má právo zrušit rezervovaný termín Služby:

    • do 24 hodin před sjednaným termínem – zdarma, a to prostřednictvím on-line systému,
    • méně než 24 hodin před termínem – pouze telefonicky na čísle 603 929 959 (nebo SMS, pokud hovor nebude přijat; Poskytovatel zavolá zpět),
    • méně než 4 hodiny před sjednaným termínem – bude účtován storno poplatek ve výši 400 Kč,
    • v případě neomluvené neúčasti – bude účtován storno poplatek ve výši 50 % ceny objednané Služby.

  2. Klient bere na vědomí a souhlasí, že storno poplatek je smluvní pokutou dle § 2048 občanského zákoníku a bude mu vyúčtován daňovým dokladem. Splatnost činí 14 dnů ode dne vystavení dokladu.
  3. V případě, že byla Služba uhrazena předem, je Poskytovatel oprávněn jednostranně započíst storno poplatek proti uhrazené částce.
  4. Zrušení termínu se považuje za doručené v okamžiku jeho přijetí Poskytovatelem. Pokud Klient zruší rezervaci SMS nebo telefonicky mimo pracovní dobu, bere na vědomí, že zrušení bude zpracováno nejbližší pracovní den.

V. Práva a povinnosti smluvních stran

  1. Klient je povinen dostavit se včas na sjednaný termín, dodržovat pokyny zdravotnického personálu a informovat o svém zdravotním stavu v rozsahu nezbytném pro poskytnutí Služby.
  2. Poskytovatel je oprávněn z personálních či provozních důvodů změnit fyzioterapeuta, vždy však zajistí kvalifikovanou náhradu. Tato změna není důvodem k bezplatnému zrušení Služby.
  3. Poskytovatel neodpovídá za újmu vzniklou v důsledku neposkytnutí či odmítnutí Služby z důvodů na straně Klienta (např. pozdní příchod, nespolupráce, zdravotní kontraindikace).

VI. Ochrana osobních údajů

  1. Zpracování osobních údajů Klientů probíhá v souladu s platnými právními předpisy a je podrobně popsáno v samostatném dokumentu „Zásady ochrany osobních údajů“, dostupném na webových stránkách Poskytovatele.

VII. Závěrečná ustanovení

  1. Vztahy neupravené těmito VOP se řídí právním řádem České republiky.
  2. Poskytovatel je oprávněn tyto VOP jednostranně měnit či doplňovat. Nové znění nabývá účinnosti okamžikem zveřejnění na webových stránkách Poskytovatele.
  3. Tyto VOP jsou platné a účinné ode dne 1.5.2025.
  4. V případě rozporu mezi těmito VOP a individuálně sjednanými podmínkami má přednost individuální ujednání.
  5. Uzavřením smlouvy Klient stvrzuje, že se s těmito VOP seznámil a souhlasí s nimi.