Poskytovatel služeb pro provozovnu na adrese Řipská 702/28, Praha 3, 13000:
BeTu Rehab s.r.o.
IČ: 22156569
Sídlo: Jičínská 226/17, Žižkov (Praha 3), 130 00 Praha
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze spisová značka C 411439/MSPH
E-mail: info@betu.cz
Tel.: +420 603 929 959
(dále jen „Poskytovatel“)
I. Úvodní ustanovení
- Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“), vzájemná práva a povinnosti mezi Poskytovatelem a fyzickou osobou – klientem (dále jen „Klient“) při poskytování služeb fyzioterapie a souvisejících služeb (dále jen „Služby“).
- Poskytovatel je provozovatelem nestátního zdravotnického zařízení ve smyslu zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách.
- Tyto VOP jsou nedílnou součástí smlouvy o poskytování služeb uzavřené mezi Poskytovatelem a Klientem.
II. Rezervace a poskytování Služeb
- K uzavření smlouvy o poskytování Služby dochází vytvořením rezervace prostřednictvím on-line systému, telefonicky, e-mailem nebo osobně, a jejím potvrzením ze strany Poskytovatele.
- Klient je povinen při rezervaci uvést pravdivé a aktuální kontaktní údaje. Poskytovatel nenese odpovědnost za důsledky způsobené uvedením nesprávných údajů.
- Služby jsou poskytovány ve sjednaném termínu a místě, které je uvedeno v potvrzení rezervace.
III. Úhrada ceny Služby
- Ceny Služeb jsou vždy uvedeny na webových stránkách Poskytovatele, případně sděleny při rezervaci nebo na místě.
- Úhrada může být provedena v hotovosti, platební kartou, převodem, prostřednictvím benefitních programů, případně jiným způsobem dle dohody.
- V případě využití dárkových poukazů nebo zvýhodněných balíčků platí, že jejich platnost je jeden kalendářní rok od zakoupení, není-li uvedeno jinak.
IV. Storno podmínky a smluvní pokuty
- Klient má právo zrušit rezervovaný termín Služby:
- do 24 hodin před sjednaným termínem – zdarma, a to prostřednictvím on-line systému,
- méně než 24 hodin před termínem – pouze telefonicky na čísle 603 929 959 (nebo SMS, pokud hovor nebude přijat; Poskytovatel zavolá zpět),
- méně než 4 hodiny před sjednaným termínem – bude účtován storno poplatek ve výši 400 Kč,
- v případě neomluvené neúčasti – bude účtován storno poplatek ve výši 50 % ceny objednané Služby.
- Klient bere na vědomí a souhlasí, že storno poplatek je smluvní pokutou dle § 2048 občanského zákoníku a bude mu vyúčtován daňovým dokladem. Splatnost činí 14 dnů ode dne vystavení dokladu.
- V případě, že byla Služba uhrazena předem, je Poskytovatel oprávněn jednostranně započíst storno poplatek proti uhrazené částce.
- Zrušení termínu se považuje za doručené v okamžiku jeho přijetí Poskytovatelem. Pokud Klient zruší rezervaci SMS nebo telefonicky mimo pracovní dobu, bere na vědomí, že zrušení bude zpracováno nejbližší pracovní den.
V. Práva a povinnosti smluvních stran
- Klient je povinen dostavit se včas na sjednaný termín, dodržovat pokyny zdravotnického personálu a informovat o svém zdravotním stavu v rozsahu nezbytném pro poskytnutí Služby.
- Poskytovatel je oprávněn z personálních či provozních důvodů změnit fyzioterapeuta, vždy však zajistí kvalifikovanou náhradu. Tato změna není důvodem k bezplatnému zrušení Služby.
- Poskytovatel neodpovídá za újmu vzniklou v důsledku neposkytnutí či odmítnutí Služby z důvodů na straně Klienta (např. pozdní příchod, nespolupráce, zdravotní kontraindikace).
VI. Ochrana osobních údajů
- Zpracování osobních údajů Klientů probíhá v souladu s platnými právními předpisy a je podrobně popsáno v samostatném dokumentu „Zásady ochrany osobních údajů“, dostupném na webových stránkách Poskytovatele.
VII. Závěrečná ustanovení
- Vztahy neupravené těmito VOP se řídí právním řádem České republiky.
- Poskytovatel je oprávněn tyto VOP jednostranně měnit či doplňovat. Nové znění nabývá účinnosti okamžikem zveřejnění na webových stránkách Poskytovatele.
- Tyto VOP jsou platné a účinné ode dne 1.5.2025.
- V případě rozporu mezi těmito VOP a individuálně sjednanými podmínkami má přednost individuální ujednání.
- Uzavřením smlouvy Klient stvrzuje, že se s těmito VOP seznámil a souhlasí s nimi.
- Filip Bečvář
- 1. května 2025